lauantai 11. helmikuuta 2012

Tervetuloa uuteen blogiini!

Olen 21-vuotias opiskelijatyttö, joka haluaa mahtavan vartalon. Olen peruslaiska suomalainen, joka on muutama kuukausi sitten innostunut treenaamisesta tosissaan. Olen aina tykännyt liikkumisesta, varsinkin uimisesta ja ryhmäliikunnasta, mutta nyt haluan alkaa kasvattamaan lihasmassaa. Olen alkanut kiinnittää huomiota ruokailutottumuksiin tarkemmin kuin ennen, vaikka olen aina syönyt säännöllisesti ja melko terveellisesti. Silloin tällöin lipsun kuitenkin herkuttelemaan tai jään mieluummin kotiin löhöämään jumppatunnin sijaan.
Tavoitteenani on naisellinen ja kiinteä vartalo. En aio osallistua minkään sortin kisoihin, mutta haluan samantyylisen vartalon kuin Fitness-malleilla :) Tavoitteeni ovat siis korkealla!

Miltä näytän nyt?




Miltä haluisin näyttää?




















Mittani:

Pituus: 160 cm
Aamupaino: 59,8 kg
Rinnanympärys: 80
Vyötärö: 72
Lantio: 85
Kuten kuvasta näkee, minulla on päärynävartalo ja selluliittia reisissä.

Tavoitteeni:

1. Tavoitemitat:
Paino: 55 kg
Vyötärö: 64
Lantio: 77

2. Saada tavoitefarkkuni mahtumaan ylleni (lisään sitten kuvan.) Niiden lantionympärys on 29 tuumaa (73.66 cm), ja ne ovat todella matalat ja jäykät.

3. Kohottaa kuntoa:
- hauiskäännöissä 8 kg painot ( nyt 4 kiloa 3 x 8 toistoissa)
- jaksaa juosta 8 kilsan lenkki kuolematta

4. Olla tyytyväinen omaan peilikuvaan
- haluan olla kesällä hyvässä kunnossa


Mikä minua motivoi?

1. Vastoinkäymiset
- haluan saada liikunnasta uutta voimaa
- haluan unohtaa ikävät tapahtumat/ajatukset

2. Ystävät
- urheilulliset ystävät tekevät treenamisesta hauskaa
- yhdessä on mukava jutella tuloksista ym. treenaamiseen liittyvästä

3. Sopivat vaatteet
- olen ollut noin vuosi sitten paremmassa kunnossa kuin nykyään
- haluan saada parhaat farkkuni jälleen mahtumaan ylleni
- ostin juuri tänään uusia hienoja salivaatteita :)
- omistan tiukan coctailmekon, joka ei näytä hyvältä pömppövatsan kanssa:






















4. Tulevaisuus
- terve ja omatoiminen vanhuus
- jaksaminen

5. Media
- tilaan Fit-lehteä, joka on mukavan rento, naisille suunnattu liikuntalehti. Myöhemmin aion ostaa myös Fitness-urheiluun painottuneita lehtiä mielenkiinnosta.
- Jutta Gustafsbergin dieettiohjelma
- enkä tietenkään ole immuuni mainosten hoikille malleille, joiden vartalot ovat länsimainen kauneusihanne

Mahdolliset kompastuskivet?

1. Kiire
- minun pitää suunnitella syömiseni ja salikäynnit kevään uusien haasteiden myötä tarkemmin. Opiskelen ja teen töitä.
- stressi lisää naposteluun sortumista. Ratkaisu: sipsien ja karkkien sijaan syön kuivattuja hedelmiä, pähkinöitä tai proteiinipatukan

2. Alkoholi
- opiskelijaelämään kuuluuvat illanvietot silloin tällöin.

3. Lomamatkat
- varsinkin vanhempien luona kyläillessä tulee retkahdettua popsimaan epäterveellisiä ruokia ja liikunta jää vähemmälle.

Mitä olen tehnyt tänään?

Heräsin klo 8:45:
söin aamupalaksi n.40 grammaa ruispuuroa, johon lisäsin mustikoita, rasvatonta raejuustoa, MSM-jauhetta, hamppuproteiinia ja macajauhetta. Lisäksi join vettä, johon sekoitin 1 tl kreatiinia.

Salille klo: 9:30:
tein treeniä käsille ja vatsalle. Olin salilla 75 minuuttia, jonka jälkeen join palautusjuoman.

Lounas klo 11:30:
riisiä, seitiä, salaattia, piimä, rieska, kahvi, puolikas laskiaispulla marsipaanilla

Välipala klo 14:00:
mandariini

Päivällinen klo 17:00:
smoothie, jossa:
- 1 banaani
- MSM-jauhetta
- macajauhetta
- hamppuproteiinia
- chia-siemeniä
- vettä
- kookosta
- cashew-pähkinöitä
- spirulinaa

Olen menossa illalla ystävien kanssa juhlimaan, joten juon muutaman lasillisen boolia. Aion kuitenkin tanssia baarissa hullun lailla! Otan omat naposteltavat etkoille: kuivattuja aprikooseja sekä pähkinöitä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti