maanantai 27. helmikuuta 2012

Turhamaisuudesta

Aamupaino 58,5 kg. Varasin ajan ripsienpidennykseen, koska se on palkinto 58 kilon saavuttamisesta/kiinteytymisestä :) Tiedän, monelle tulee niistä lähinnä Johanna Tukiainen mieleen. En kuitenkaan aio mitään yliöveriripsiä laitatuttaa! Minulla on ollut ripsienpidennykset aikaisemminkin. On ihanaa, kun näyttää virkeältä heti herättyään eikä tarvitse käyttää ripsiväriä. Minulla on muuten vaaleat ripset, jotka eivät näy mihinkään.

Mittani eivät ole radikaalisti muuttuneet ainakaan vyötärö-lantio-osioista, mutta vatsa on kyllä pienentynyt omasta mielestä tuosta navan kohdalta. Salillakin liikkeet alkavat sujua ja tuntua oikeasti mukavilta/tehokkailta.

Onhan oman ulkonäön (tiukka) tarkkailu ja arvostelu aika pinnallista ja turhamaista, mutta kun se ulkonäkö kertoo paljon myös ihmisen terveydentilasta. Sitä paitsi tyytyväisyys omaan kehoon kohottaa itsevarmuutta. Minulla on lisäksi muutama hyvä syy kunnon kohottamiseen: haluan mahtua samoihin vaatteisiin enkä ostaa uusia isompia - en halua tuhlata rahaa :D Lisäksi liikunta on yksinkertaisesti virkistävää ja hauskaa. Meidän suvussa on paljon urheilullisia ihmisiä, ja on mukavaa tehdä yhdessä kaikkea hauskaa liikunnan merkeissä.

Menú tänään:
Aamu: piltti +rasvatonta maustamatonta rahkaa ja raejuustoa + jauheet & chia-siemenet
*sali 80 min*
Palautusjuoma

Suunnitelmissa:
Lounas: jokin ruokaisa salaatti
Välipala: maitokahvi, banaani
Päivällinen: täysjyvänuudeleita, tonnikalaa, soijarouhetta, kirsikkatomaatteja, raejuustoa
Iltapala: avokadoleipää kalkkunaleikkeellä

Aivan ihana sää ulkona! Illalla varmaan kävelylle ja sitten kunnon venyttelyt. Hyvää alkavaa viikkoa kaikille! :)

2 kommenttia:

  1. Mulla ei ainakaan tuu Johanna Tukiainen mieleen. :D Mä päätin että saan ottaa ripsipidennykset sitten kun oon laihtunut kymmenen kiloa, mutta saa nähdä maltanko odottaa siihen asti. :D

    VastaaPoista
  2. Tuossa profiilikuvassa on siis oma silmäni ja ripsienpidennykset. Minulla oli ne noin vuoden, mutta nyt olen kesästä asti ilman. Niihin jää helposti koukkuun, koska pidennysten jälkeen omat ripset/silmät näyttävät aika mitäänsanomattomilta. :'D

    Tsemppiä kymmenen kilon häivyttämiseen!

    VastaaPoista